Unified Commerce är en specialistenhet inom Sigma som levererar ekosystem för digital handel. Vårt mål är att ge våra kunder en enklare och effektivare hantering, samt att ge våra kunders kunder en bättre upplevelse. Det gör vi genom att samla alla system som rör digital handel och kunddialog till en helhet och skapa en sömlös upplevelse för alla inblandade.
Tänk dig en värld där alla dina affärer är transparenta, där du kan serva dina kunder med personliga erbjudanden som hjälper dem att tillgodose sina behov var de än befinner sig. Vi hjälper dig förverkliga den världen.
Unified Commerce by Sigma arbetar med ledande system, e-handelsprojekt och butikshandel, ofta för globala kunder inom B2C och B2B. Vi är marknadsledande i Norden på PIM-lösningar och har stor erfarenhet av integrationsprojekt, samt är certifierade inom kortbetalningar (PCI DSS). Vi är prisbelönade för innovativ digital kommunikation, är Guldpartner med Microsoft och arbetar med marknadens bästa plattformar.
Vårt fokus är digital handel och hur vi kan göra den bättre, genom kortare ledtider, ökad kundlojalitet, minskad risk och bättre kontroll.
Vi har samlat alla handelssystem i en helhet, tar övergripande ansvar och skapar unika möjligheter mellan systemen. Vi kallar det Unified Commerce.
Vi hjälper er kommunicera med era kunder på ett effektivare sätt genom att att låta kanalerna samverka.
Att ge kunderna den bästa möjliga upplevelsen skapar tillit och gör att de gärna återvänder. Det är vårt fokus.
Unified Commerce avser inte enbart tekniska lösningar. För att leverera en bra lösning är det nödvändigt att förstår er affär, så att vi tillsammans kan förbättra den.
Vi kan hjälpa er prova på Crowd Funding, Crowd Sourcing & The Sharing Economy, och vägleda er i hur ni kan utveckla er affär och era system för att på bästa sätt nyttja dessa möjligheter.
Vår support & förvaltningstjänst Sigma Care gör att våra lösningar lever längre och kan anpassas efter nya behov och möjligheter.